
Корабель повинен позбутися від невигідних активів, що не мають великої якості та відправити ресурси для модернізації флоту річки, повідомляє в UDPПоле, як підкреслила компанія, знаходиться в сегменті транспортування вантажних річок у правилах доставки, що є перспективи розвитку.
Усі шість суден UDP були продані на одному сайті. Власники кораблів більше цікавляться відремонтованим Вілкова та Ізмаїлом з документами, готовими до роботи. Тим не менш, важливо, щоб покупець також виявив Татарбунар, Вахан Каштелло, Кілію та Рене, які їдуть протягом багатьох років.
Минулого року UDP почав відновлювати морський флот UDP. Під час блокування портів Одеси уряд вирішив завдання забезпечити експорт сільськогосподарських продуктів з Дунайських портів. Для минулорічних тарифів вантажних перевезень відновлення флоту стало вигідною інвестицією з коротким періодом окупності.
Але після зняття блокади з портів Одеси, ганчірки падали кілька разів. Порти Дунаю спустошуються, а подальша тенденція розчарована.
Деякі приватні компанії також працюють за низькими тарифами. Приватні люди оптимізують податки, контролюють сотні флотних одиниць різних тоннів, працюють у різних сегментах, на різних ринках з гарантованими поверненням вантажів кораблів.
UDP – це державна компанія, яка сплачує всі податки. У таких нерівномірних умовах, маючи робочий флот на двох маленьких морських кораблях (решта чотирьох у неопрямованих умовах), майже неможливо конкурувати.
Компанія розглянула пропозиції щодо передачі кораблів на статут часу. Тим не менш, дохід статуту не перетинає майбутні витрати на обслуговування та ремонт суден. Це навмисно невигідний проект для держави.
Збереження кораблів у від’їзді також не є варіантом, оскільки збереження флоту є значною щомісячною вартістю. Суд UDP більше 30 років, тому через деякий час їх потрібно буде знову витратити на продовження документів. Рішення було підтримано флотом, акціонер був підтриманий в UDP.