
Збільшення залізничних тарифів може значно страждати від залізниці, оскільки збільшення витрат для компаній призведе до ціни на продукцію. Це, в свою чергу, може змусити підприємства зменшити виробництво або зменшити транспорт. На це підкреслили директор Національної асоціації гірничої галузі України Ксенія Орінчак. Про це пише CTS з посиланням на Rail.insider.
За словами Орінчака, збільшення витрат не тільки вплине на конкурентоспроможність компаній, але й вплине на місцеві громади, де гірнича промисловість створює велику кількість робочих місць.
«Замість того, щоб підвищувати тарифи, варто зосередитись на більш ефективному управлінні витратами, підвищенням ефективності та залучення інвестицій в інфраструктуру UZ. Це забезпечить стабільний розвиток без негативних наслідків для галузі та економіки в цілому “, – сказав директор Національної асоціації Доксна.
Ми згадуємо, що з 1 січня 2022 року тарифи на перевезення вантажних залізниць першого тарифу збільшилися на 9%. Це було надано наказом № 586. До цього індексація тарифів також відбулася в серпні 2021 року.
У червні 2022 року UZ негайно підняв фрахт -тарифи на 70%.
Представники бізнесу неодноразово заявляли, що UZ не повинен зосереджуватися не на підвищенні тарифів, а на зростанні їхньої вантажної бази та зменшенню витрат (наприклад, операції), які значно зросли в останній період. Асоціація UKRMetalurgProm, в свою чергу, заявила, що збільшення залізничних тарифів серйозно постраждає від промисловості.