
Збільшення акцизних обов’язків щодо палива, включаючи бензин та дизельне паливо, матиме дуже негативні наслідки як для бізнесу, так і для населення, тому уряд повинен ретельно обчислити вплив таких дій. Про це Уніанський Анатолія Кіна заявила, що президент Українського союзу промисловців та підприємців (USPP).
“Сьогодні всі структури, включаючи владу, правоохоронні органи та державу, повинні працювати за принципом” не шкоди “. І створити найбільш сприятливі умови для розвитку нашої економіки промислової та ділової активності. Автоматична реалізація європейських директив є абсолютно неприйнятною – це має бути чітким економічним розрахунком та прогнозами.
Він нагадав, що агресор тимчасово займав близько 20% нашої території. Тому решта 80% держави повинні утворювати умови для бізнесу краще, ніж до повного вторгнення.
“У однозначності, в контексті безпрецедентного зменшення платоспроможності внутрішнього ринку, громадяни та відсутність фінансових ресурсів у бізнесі, таке збільшення тарифів матиме дуже негативні наслідки. І формувати наші власні умови, що відповідає надзвичайно складним умовам, в яких знаходиться Україна.
Відомо, що кабінет міністрів підготував проект закону, який передбачає поступове збільшення ставок ставок на пальне з 1 липня 2024 року до 31 грудня 2027 року (включно). Перший етап залучення ставок відбудеться 1 липня. Акцизний збір з бензином збільшиться на 30 євро, до 242,60 євро на 1000 літрів, дизель – 40 євро, до 177,6 євро на 1000 літрів. У уряді необхідність збільшення акцизного збору пояснюється тим, що необхідно дотримуватися Директиви 2003/96/96/96/96.
У той же час, Сергій Кюун, директор консалтингової групи A-95, заявив, що це рішення було прийнято за рекомендаціями Європейської директиви з податку, яка, по-перше, не є обов’язковою для виконання, а по-друге, була розроблена наприкінці 1990-х і навіть не була реалізована в ЄС. Що ж, тим часом збільшення акцизного збору призведе до ринкового дисбалансу, вступ до виробництва цих видів палива та збільшення залежності від імпорту.