
До 2026 року компанія хоче створити «єдиний центр» для брендів, де штучний інтелект незалежно створює, адаптує та розміщує рекламу.
META має намір надати брендам можливість повністю створити та орієнтуватися на рекламу за допомогою штучного інтелекту до кінця наступного року, як повідомляє Рейтерс З посиланням на журнал Wall Street Journal.
Згідно з даними, META розробляє комплексну систему, де її буде достатньо, щоб надати образ продукту та рекламний бюджет – все інше зробить штучний інтелект. Він генерує рекламні творці (зображення, відео, текст), вибирає аудиторію для шоу в Instagram та Facebook, а також розповсюджуватиме бюджет самостійно.
В даний час мета -рекламні інструменти вже використовують AI для створення варіацій оголошень, генерації фонових зображень та автоматичного редагування відео. Це дозволяє залучати рекламодавців, оскільки це дозволяє швидко адаптувати кампанію для аудиторії 3,43 мільярда унікальних активних користувачів.
Крім того, компанія планує запровадити персоналізацію реклами в режимі реального часу – користувачі побачать різні варіанти однієї реклами залежно від геолокації та інших параметрів.
У META, який володіє Facebook та Instagram, вони підтвердили, що ці зусилля відповідають публічним заявам генерального директора Марка Цукерберга. Минулого тижня він підкреслив, що рекламодавці потребують інструментів AI, які можуть “дати вимірювані результати”. За його словами, META прагне створити “єдиний центр” для бізнесу, де компанії зможуть встановити цілі, встановити бюджети, а платформа незалежно виконає технічну частину.
Ми нагадаємо, раніше повідомлялося, що META планує інвестиційну програму на понад 60 мільярдів доларів цього року.
Apple і Meta були оштрафовані на 700 мільйонів євро
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp