
Суд тривав три тижні. Google вже заявила, що вона оскаржить частину рішення.
Міністерство юстиції США виграло антимонопольну справу проти Google, звинувачуючи компанію у зловживанні монопольними позиціями на ринку рекламних технологій, повідомляє Вержа.
Рішення судді Леоні Брінем зазначає, що Google навмисно виконував ряд антиконкурентних дій для отримання та підтримки монопольної потужності на ринку серверів для видавців та рекламних бірж для відкритої веб-реклами. За її словами, більше десяти років Google наклав використання своїх рекламних продуктів за допомогою умов контракту та технічної інтеграції, що дозволило компанії зміцнити монополію у двох ключових сегментах.
Google вже заявив, що вона оскаржить частину рішення. Віце-президент компанії з регуляторної політики Li-enn Malgolland зазначив, що суд “визнав наші інструменти для рекламодавців та придбання, зокрема, Doubleclick, але компанія” не погоджується з інструментами для видавців. Що
У рішенні також згадується той факт, що Google не зберігав внутрішні повідомлення, в тому числі в офіційному месенджері, який автоматично видалив частину листування. Суддя назвав цю поведінку потенційно санкцій, але вирішив не покарати компанію, оскільки рішення може бути прийнято на основі наявних доказів.
Суд тривав три тижні.
Ми нагадаємо, раніше повідомлялося, що Великобританія подала позов проти Google 5 мільярдів фунтів стерлінгів.
Сполучені Штати планують зобов’язати Google продати браузер Chrome
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp