
Великі українські компанії говорили про відсутність працівників та не дуже успішні спроби заповнити втрату чоловіків жінками. Таким чином, у ланцюжку Аврори кажуть, що дефіцит праці відчувався з самого початку вторгнення, а до недавнього часу становив 8%. Але після нового закону про мобілізацію ситуація посилилася: 18 травня 80% водіїв компанії не прийшли на роботу, виникли проблеми з доставкою товарів у магазини. Зараз велика мережа вантажних автомобілів займається великою транспортною мережею.
Нової пошти не вистачає трьох водіїв великого транспорту. Також не вистачає кур’єрів: із 460 кандидатів на цю посаду, у тому числі 130 жінок, було найнято лише двоє. Більшість відмовилися від себе, бо хотіли працювати в здачі на п’єдестал.
Pharmac-Pharmaceutical Company не вистачає навантажувачів, зварювальників електричних газів, слюсарів, водіїв вантажних автомобілів, інженерів.
Українська гілка швейцарської компанії Ferrexpo, Костянтин Чеваго, займає більше ста жінок як чоловіків. Вони працюють з водіями важких визначних пам’яток, зварювальників електричного газу та електриками. Компанія почала готувати їх з 2020 року.
Співавласник магазинів EVA та Varus заявив, що жінки не хочуть вчитися та працювати на “чоловічих” позиціях, навіть якщо їм пропонують набагато більшу зарплату.
«Зараз у жінки в Україні немає проблем із пошуком роботи. Чому вона повинна вибирати складні страви, якщо ви можете легше працювати за ті самі гроші?
Тим часом, таксі Uber, здається, різко не вистачає водіїв. Компанія пропонує оплату до 1400 фунтів стерлінгів за роботу водія.
Сума оплати залежатиме від кількості подорожей, здійснених новим водієм: від 100 UAH. (10 поїздок) до 1400 гр. (80 поїздок).