
Через збільшення експортних вантажних потоків, включаючи продукцію агро -індустріального комплексу та MMC, через порти Одеси, Південь, Черморскер, а також у зв’язку з проблемами електроенергії, що забезпечують електроенергію, є ризики, з якими ці гавань може стикатися з обмеженими можливостями. Тому важливо працювати над відкриттям портів Ольбії та Ніколаєва.
Ця думка була висловлена в прес -службі MetInvest Holding у коментарі CTS.
“З обмежених можливостей портів та залізничних вокзалів, а також ризику додаткового скорочення проходження від пошкодження внаслідок обстрілу. Ще одним ризиком зменшення пропускної здатності є відсутність працівників спеціалізованих спеціальностей у зв’язку з процесами мобілізації”, – сказав Метінвест.
Metinvest підкреслює, що відкриття портів Миколаєва “допоможе диверсифікувати потік вантажу та зменшити подібні ризики”. І спеціалізовані термінали для перевантаження зерна “дозволяють підтримувати якість продукції і, відповідно, можуть забезпечити більш високу ціну продукції та валютні квитанції в країні”.
Але такий сценарій є реалістичним “піддається де -розшуку від дій збройних сил деяких територій регіону Херсон на лівому березі Днупера”, додав до Metinvest. Це означає безпечно після суден BDLK для входу в Чорне море.