
Бренд Apple другий рік поспіль займає перше місце в рейтингу, його вартість зросла на 11% – до 574,5 мільярдів доларів.
Вартість 100 найдорожчих ІТ -брендів у світі досягла 3,2 трлн доларів. З них 2,5 трлн долара падає на 44 американські. Про це свідчить дослідження Фінансування бренду.
Частка брендів із США становить 77,9%, а 24 китайські бренди складають 11,4%від загальної вартості, для 9 японців – 2,1%, для 5 південнокорейських – 3,9%, для 5 індійських – 1,7%.
Бренд Apple другий рік поспіль займає перший рядок у рейтингу, його вартість зросла на 11% – до 574,5 мільярдів доларів.
Друга позиція була збережена брендом Microsoft (+35%, до 461,1 мільярда доларів).
Третій – Google (+24%, до 413 мільярдів доларів).
Четверта – Amazon (+15%, до 356,4 мільярда доларів).
П’ятий Tiktok/Douyin (+26%, до 105,8 мільярда доларів).
Facebook (належить до META) переїхав на шосте місце (+21%, до 91,5 мільярдів доларів), “відштовхуючи” вниз Samsung (+9%, до 89,4 мільярда доларів).
Найбільше збільшення вартості в сегменті ІТ було зафіксовано брендом NVIDIA (+98%, до 87,9 мільярдів доларів), який піднявся на восьму лінію з десятої минулого року.
Він “стиснув” Instagram (також належить до META), вартість яких збільшилася на 13% (до 79,9 мільярдів доларів) та Oracle (+8%, до 57,4 мільярда доларів).
Як ми писали раніше, Apple готує технологію управління iPhone за допомогою мозку.
Apple планує випустити розумні очки у 2026 році – медіа
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp