
2 грудня Центр Ліскі “Укрзаліцизя”, згідно з тендерною, наказав ТОВ “TAS dniprovagonmash” вагони на 707,01 мільйона АГ. Про це повідомлялося в системі Prozorro, повідомляє наші гроші.
Повідомляється, що до середини 2010 року виробник постачатиме 252 40-фальшиву платформи в UAH 2,81 млн або 67,47 тисяч доларів.
Це будуть платформи моделі 13-4155 2025 для TU в 30,2-05669819-063: 2024 для великих контейнерів з тоннажем.
Попередження становить 50%.
Ця модель не виникала на інших тендерах, оскільки, на думку виробника, вона була створена лише в 2024 році. Така платформа становить 73,5 тонн і життєвий період 32 роки.
Укрзалізія минулого разу замовив платформи в липні 2017 року. Потім Ліскі придбав іншу модель на цьому заводі 13-4085-01 потужністю 72 тонн 1,09 мільйонів хуйок або 41,82 тисяч доларів.
У грудні 2016 року їх контрактна ціна становила 827 тисяч доларів США або 31,47 долара, але в березні 2017 року вона була зібрана додатковою угодою за 910 тисяч доларів США або 33,51 долара США. модель
Анонімна компанія скаржилася на вимогу, що конічні підшипники, встановлені під адаптером, використовувались у кошиках. Наприклад, такі підшипники під адаптером AMSTED RAIR або SKF з дозволами на використання у вагоні вантажної станції можна отримати до України протягом 7-11 місяців після просування, тому доставка вагонів до середини 20125 року неможлива.
Клієнт відмовився продовжувати час доставки з терміновості.
Анонімно стверджував, що очікувана ціна занадто низька навіть для візків з візками та роликовими підшипниками, а також з візками з касетними підшипниками та адаптерами, як правило, невигідними для виробників.
Клієнт не бачив причини свого підйому.
Крім того, PJSC “Завод будівництва фургонів Крюковського” скаржився на вимогу повністю завершеного контракту на 2020-2024 років. Завод вирішив, що це щонайменше 126 платформ, і попросив зменшити до 100 платформ.
Тим не менш, клієнт відповів, що у випадку часткового виконання договору учасник повинен надати команду позитивне лист про відсутність коментарів щодо пропозиції. За його словами, немає необхідності підтверджувати роботу, виконану в обсязі не менше 50%.
Іншим виробником був конкурентоспроможний карпатський дослідницький та механічний завод з регіону LVIV. Він запропонував 13-1901 моделі більш дорогих 2,88 млн. У.88 млн або 725,16 млн. Загалом.
Власниками компанії є Євгенія Погребняк та Анатолія Олексенко, які очолювали завод “Ремонт автомобілів”, поки компанія не зупинилася від реструктуризації в жовтні 2024 року. Ці двоє також належать до ТОВ TechinvestPostach, яке належить ТОВ Tip-Trans з Сергієм Пашко. Усі ці компанії включені до групи порад.
ТОВ «Кам’янсько» «TAS Dniprovagonmash раніше називався PJSC» DneProvagonMash.
Засновники заводу – Кіпрська компанія TA Overskaya Limited (TAS Overseas Investments Limited) та Kiev Tas Esset Management LLC, яка працює в інтересах Pvnzif Novye. Останній бенефіціар – сам Тигіпко. Загалом, з 2016 року завод має конспекти 1,01 млрд.