
Укзалізия знову готує значне збільшення тарифів на фрахт, хоча це не потрібно, – сказав Олексій Гончаренко, заступник європейської солідарності.
Він підкреслив, що не отримає додаткових грошей від цього збільшення UZ, оскільки бізнес почне закриватися.
«Вони поділилися зі мною внутрішнім документом державної монополії. Там, збільшуючи тарифи на вантажний транспорт, вони планують зібрати додаткові 26 мільярдів, до яких тарифи будуть зростати +37%в одному з варіантів, пише заступник людей. – Звичайно, вони не збирають гроші, тому що підприємства просто почнуть зупинятися. Не тільки через ворогів, але й від тарифів УЗ.
Він також нагадав, що з 2022 року тарифи вже збільшилися на 70%, що дозволяє компанії отримувати прибуток. Але це відчуває лише управління компанією.
«Сьогодні немає нагальної потреби збільшувати тарифи, оскільки прибуток через минуле збільшення. З іншого боку, залізниця збільшує тарифи на транспортування, а зарплата збільшується лише на вершині компанії “, – сказав Гонхаренко.
Заступник народ вважає, що політика в галузі державних монополій в Україні повністю втрачена.
«Розміщення їх лояльних людей на провідних посадах призвело до того, що неефективність та корупція передаються на тарифи на бізнес кожні півроку. Можливо, такі амбітні кошти на збір коштів пов’язані з останньою реструктуризацією в транспортному секторі та на залізниці? “Гончаренко підсумував.