
Приватизований у 2023 році, порт UST-Danube планується зробити центр постачання мінеральних добрив до України. Власник Еліксир України Валерій Віхренко заявив це в інтерв’ю Українському журналі на кораблях, пише це в інтерв’ю Бізнес -центри.
Щороку компанія імпортує майже 150 тисяч тонн мінеральних добрив Elixir Zorka до України. До війни невдача сталася в порту Ізмаїла. Але з початком буму зерна на Дунай, щоб знайти область під портом під великим мішком добрив, це стало складно.
«Ми сприймали приватизацію UST-Danube як можливість організувати власне перехідне, накопичення та зберігання. Пам’ятайте, що в 2022 році рекорд для роботи з великими клієнтами в Україні нам потрібно накопичити досить великі обсяги, щонайменше 20 тисяч тонн. Це кілька гектарів району », – пояснює Віхренко.
За словами власника, після перемоги в тендері, один з двох портового оператора, які нерозумно розмістили перехідну лінію, склад, інші капітальні структури (UST-Danube, контролюють Кранцип та зерновий термінал Кілії (ZTK).
“Мені запропонували поділитися контролем над портом” від 50 до 50 “. Це люди, яких я колись заплатив за постачання великої партії ячменю, але не чекав товару. Гроші також не були повернені. Я подав до суду на них, але вони визначили всі активи в новій компанії, і старий зник. Але я не конфліктна людина … Я кажу, що власник оператора: Якщо ви готові повернутися до мене в половині суми, яку я заплатив за порт, ми починаємо говорити. У відповідь проти мене була організована війна … суди, депутати, на мою думку, є індивідуальною кампанією в ЗМІ », – пояснює Валерій Вікренко.
За його словами, за придбання порту (250 мільйонів мільйонів) він взяв кредит у банку, наданий ліфтом. Але Еліксир Україна змогла поїхати до порту через півроку після того, як я заплатив гроші. Вікренко був змушений тимчасово розпочати співпрацю з другим оператором UST-Danube.
«Наш вантаж вже зник, але реєстрація нового оператора – це час. Ви не можете заздалегідь стати оператором, з оператором має бути обладнання. Ми повинні обробити навантаження, залучаючи “кран.
Власник UST-Danube сказав, що з часом він також купив деякі активи Craneshp, зокрема, ліфт. Власники “Кранінгового” продають активи, оскільки після відкриття портів Одеси логістика Дунаю стає менш цікавою для експорту зерна з України.
«Зернові термінали все ще напівпорожні, і в майбутньому вони повністю порожні. І ми продовжуватимемо імпортувати добрива як імпорту. Стабільні 200 тис. Тонн на рік. Якщо DNIEPER відкривається, ми починаємо з постачання UST-Danube до регіону Херсон, оскільки водна логістика є найдешевшою »,-сказав він.
Технічно важко взяти участь у добривах та зернах на одному сайті. Таким чином, передача зерна, яка все ще зберігається, власник порту планує переїхати в інше місце і перетворити UST-Danube на «чистий порт» для загального вантажу.
Віхренко сподівається, що “війна” від оператора, який був нерозумно розміщений у порту складів, не триватиме довго. Ворог минулого року не може випустити статус оператора порту.
«Вони йдуть до Ампу, знову втрачають і подають позов. Давайте давайте час. Давайте подивимось, що вони все ще вигадують. Але для того, щоб пограбувати нас, оскільки державний порт був пограбований раніше, ніхто не досягне успіху », – підсумовує Валесте Вікренко.
Повідомлялося, що комерційний порт UST-Danube Sea був проданий на відкритому аукціоні Еліксир Україна ТОВ у січні 2023 року за 201 мільйонів UAH. Переможець також заплатив 40,2 мільйона ATUR.