
JSC “Ukrzaliznytsia” просить уряд вирішити всіх критичних працівників для транспортного процесу, оскільки ці посади вже мають дефіцит. Про це пише економічну правду.
Компанія заявила, що з повного вторгнення Російської федерації вони вже прагнуть не мати критичних професій для організації транспорту, а також забезпечують споживчу електроенергію та підтримку життя територіальних громад.
“Близько 80% працівників, без яких залізниця не може працювати, і гарантують, що безпека дорожнього руху – це сліди, водії, енергія, фургони та інші. Ці посади в даний час виконані близько 76%. Тобто навіть із правилами застереження військових, які діяли відповідно до рішень загального персоналу збройних сил до квітня 2024 року, прикраса вже вірить у поєднання.
Ця ситуація пов’язана з низкою факторів: окупацією територій з працівниками, примусовою міграцією, специфікою професій. Крім того, з моменту повного вторгнення було мобілізовано понад 12 000 працівників компанії, з яких понад 1500 людей повернулися до цивільного життя. Близько 10% залізниць зараз знаходяться в збройних силах.
В даний час компанія важлива для підтримки існуючої кількості працівників, заявила Укрзалізія. Окрім того, що компанія є монополістом на ринку залізниць, що є одним з головних методів для пасажирських та вантажних транспортів, компанії евакуює цивільних, поранених військових.
UZ також є одним з найбільших операторів системи розподілу електроенергії і забезпечує її як для власних потреб, так і для населення та промисловості, тому стабільна робота має вирішальне значення для проходження осені та зими.
“У зв’язку з цим Укрзалізія активно співпрацює з урядом, щоб врахувати потреби працівників бронювання, що критично необхідне для постійного функціонування залізниці у війні. Ми сподіваємось, що Укрзалізія введе правила для резервації військових працівників, аналогічно тому, що вони вже представлені для вступу з паливних та енергетичних комплексів, і їх підрядників.