
Від отвості утворення тарифів на фрахт, управління Укзалізизою маніпулює з показниками і постійно збільшує ці тарифи. Про це оголосили заступник людей Муси Магомедов, коментуючи в інтерв’ю Центру транспортних стратегій портал «Проблема тарифної політики компанії, що належить державі.
«Тарифи Укрзалізисія встановлені непрозорими. Вони не ґрунтуються на реальних економічних показниках. З відсутності обліку управління неможливо визначити справжню цінність транспорту. Це дозволяє керівництву UZ маніпулювати “втратами” товарів, щоб виправдати постійне збільшення тарифів, що в доларах США вже значно вище, ніж рівень гіпотез “, – сказав депутат людей.
Він зазначив, що облігація, що говорить про поєднання тарифу на навантаження, не враховує різниці в витратах на транспортування різних товарів. Зрештою, транспорт маршруту набагато дешевший, ніж на місцях, оскільки багато станцій сортування та невелика інфраструктура не використовуються. Тим не менш, УНД пропонував єдині тарифи, і навіть поточні ціни не відображають цих відмінностей, підкреслюючи, що наголосив заступник людей.
«Для забезпечення прозорості тарифів та запобігання зловживанню монопольної позиції в альтернативному законопроекті про залізничний транспорт були введені правила Національної комісії з питань транспортного регулювання (NCCT). Такий регулятор повинен затвердити тарифи на доступ до інфраструктури та встановити прибутковість оператора на справедливому рівні. Створення NCRT забезпечить справедливе утворення тарифів, які не залежатимуть від внутрішніх рішень УЗ, і монопольні тарифи встановлюються пропорційно реальним витратам, як у ЄС », – сказав Магомедов.