
Глобальний попит на транспортування морських контейнерів у травні цього року досяг історичного максимуму на тлі різкого збільшення точкових показників та значних портів портів. Це написано Splash.
Відповідно до статистики XNETA та контейнерів, у травні обсяг морського транспорту становив 15,94 мільйона тих, хто перевищує попередній запис у 15,72 мільйона TEU, зареєстрованих у травні 2021 року.
Рекордний рівень попиту в травні призвів до обсягу транспортних засобів з моря з початку року, досягнув трохи менше 74 мільйонів, що на 7,5% більше, ніж у перші п’ять місяців 2023 року.
“Сьогодні більше вантажів контейнерів транспортуються до моря, ніж будь -коли, з такими факторами, як перенаправлення маршрутів з Червоного моря по всій Африці, а також великі навантаження портів в Азії та Європі, а аналітики контейнерів змогли перевезти такий величезний обсяг у таких важких умовах”.
Рекордний попит значною мірою пов’язаний зі збільшенням потоку контейнерів з Далекого Сходу, тоді як Китай експортував рекордні 6,2 мільйона TEU (у тому числі 853 тис. ТЕ в контейнерах -китайських контейнерах). Це 39% від глобального обсягу морських контейнерів.
Ксенета додає, що ситуація в Червоному морі не демонструє ознак вдосконалення, і вирішення проблем із навантаженням азіатського та європейського порту потребує часу.
“Основне питання для ринку полягає в тому, що на тлі рекордних обсягів воно може не зменшуватися в традиційному піковому сезоні. У грі є численні фактори, а не лише основний споживчий попит, а й нервозність відділу судноплавства, які забезпечують імпорт заздалегідь, а також майбутні додаткові відповіді на імпорт. Це повинно обмежуватися тим, як довгий рівень попиту може бути забезпечений”.