
Ситуація на Дунаю є об’єктивно складною, швидкістю вантажу як мінімум, сільськогосподарський експортний потік був переорієнтований на порти Одеси. Повідомлялося, що генеральний директор Українського департаменту судноплавства (UDP) Дмитра Москаленко щодо результатів засідання в Міністерстві оборони, в якому обговорювались поточний стан справ, подальші плани розвитку, методи підтримки експорту експорту експорту Данабе.
«Ситуація на Дунаї – це об’єктивно складна швидкість вантажу, як мінімум, аграрний експортний потік був переорієнтований на порти Одеси.
За його словами, корабель також змушений вдатися до анти -крисісу.
«На всіх рівнях існує повне розуміння обґрунтованості цих кроків.
Він зазначив, що десятиліттями компанію подолали лише старим ресурсом. Нарешті, корабель має історичний шанс на сучасний флот.
Крім того, на зустрічі обговорювали питання фінансових змін щодо запису та впровадження кораблів, які були вже багато років. Здебільшого це брухт, який не є економічно доречним. Баласт, який миє оборотний капітал підприємства.
“Ситуація колег є однозначною.