
Показники вантажних суден у Чорному морі збільшуються. Це впливає на торговельну діяльність за допомогою ранніх круп та оновлення обстрілу кораблів, що прямують до Червоного моря, пишуть брокери.
Зокрема, Freht Barge піднявся до Дунаю. Більше того, на попередньому рівні проводяться ставки вантажних перевезень на Handis та Koster.
Ринкові ставки транспорту з річкових портів:
Izmail-konstantz (1-3 тисячі тонн) -11-12 євро;
Izmail-rusa/silistra (1-3 тисячі тонн) -17-18 євро;
Ізмаїл-Ізраїль (5-7 тисяч тонн) -26-27 доларів США;
Рене-Мармара (5-7 тисяч тонн) -16-17 доларів.
Ринкові тарифи з порту Черноморека на східне узбережжя Італії (30-35 тисяч тонн) становлять 20-22 доларів у напрямку південного Китаю (60-65 тис. Тонн) -52-54 доларів, Південний В’єтнам (60-65 тисяч тонн) -50-52). 52-54 долари.
Нещодавно USM писав, що ціни на Чорноморську пшеницю для Єгипту знизилися.