
Західні санкції проти танкерів, що несуть російську нафту, не працюють. Москва назвав дії влади у Вашингтоні, Лондоні та Брюсселі Блейв і показав, що у них порожні руки, пише Блумберг Колмберг Джуліан Лі.
З початку серпня щонайменше 12 вантажів російських продуктів нафти та нафтових виробів були завантажені в чорні танкери. Швидкість, з якою впорядковуються ці судна, прискорюється.
Будь-яка попередня настороженість для російських клієнтів прийняти флот у своїх портах, він, очевидно, розвіявся після успішної доставки товарів під час перших рейсів у квітні-липні.
На той час покупці російської нафти хвилювались за такі наслідки, як втрата доступу до західних фінансових систем, у зв’язку з діями з організаціями, які були під санкцією. Але коли не було заходів проти покупців першого вантажу, ці страхи були розлучені.
У той же час оператори відмовилися від попередньої практики приховування своєї діяльності.
Перші поставки до уповноважених танкерів включали тривалі періоди, під час яких судна були невидимими для автоматичних систем відстеження, повторне проведення товарів у морі та кровоносних суднах, які ховали або фальсифікували їх позиції.
Останні матеріали були відкрито, танкери надіслали чіткі сигнали про свою повагу під час їхніх рейсів. Це значно скоротило час на дорозі і, ймовірно, значно зменшило витрати.
Перший круговий політ із партією масла за допомогою танкера Bratsk зайняв 84 дні. Другий був завершений лише за 36 днів.
Чорні списки кораблів не включаються до західних портів, не використовують західні послуги, такі як страхування чи фінансування, і належать до компаній, а також захищені від потенційних штрафів.
Покупці в Китаї та Індії набагато більш схильні до цього.
Якщо покарання не починає кусати, вони є не що інше, як список FIG, щоб приховати безсилля західних урядів, щоб запобігти діяльності російського так -кальованого тіньового флоту.