
Російські залізничні колеса, незважаючи на решту санкцій, продовжують виходити на ринки країн ЄС. У той же час, завдяки значно нижчим цінам на енергію, росіяни мають можливість скинути та постачати залізниці за значно нижчими за українськими цінами.
За словами CTS, Олександр Гарва, директор відділу залізничних продуктів Interpipe, сказав це в інтерв’ю.
«Це дійсно парадоксально, оскільки ЄС ввів санкції майже для всіх російських металевих продуктів.
“У той же час, ніхто з європейських виробників не протиставляє санкцій. Але ніхто не бере на себе ініціативу щодо усунення російської продукції з ринку, яка також доставляється за ціною скидання”, – сказав Олександр Харва.
Раніше повідомлялося, що депутати з Естонії, Литви, Польщі, України, Великобританії та США закликали Європейський Союз ввести санкції на російські плити та прасувати. До цього генеральний директор Metinvest Group заявив, що в 2024 році ЄС повинен розширити заборону на імпорт російської оренди металу.