
Інвестиції в найбільші російські залізничні проекти будуть зменшуватися в п’ять разів через борги головного перевізника агресора країни-OJSC “RJD”. Це написано Rail.insider, посилаючись на “економічну істину”.
Інвестиції в модернізацію шосе Бакало-Амура та транс-сибірського шосе в Плану Російської Федерації щодо зменшення п’яти до 720 мільйонів доларів (75 мільярдів рублів). У той же час, вартість розвитку підходів до портів європейської частини Російської федерації буде майже замерзла.
Слід зазначити, що інвестиційна програма транспортної монополії, яка, зокрема, покриває вартість будівельного капіталу, у 2025 році зменшиться на 37%. мільярд (834 мільярди рублів). У той же час майже вся сума підтримає поточну діяльність компанії.
Основними проблемами для RJD є борг та підвищення процентних ставок. Таким чином, у середині -2024 загальний борг RJD сягнув 24 мільярди доларів (2,5 трлн рублів), а до 2025 року борг компанії може збільшитись до 37 мільярдів доларів (3,9 трлн рублів).
Повідомляється, що наступного року RJD доведеться витратити 6,6 мільярдів доларів (688 мільярдів рублів) лише на обслуговування боргу, що майже більше, ніж у 2023 році, і прибуток компанії може бути подвоєний – до 780 мільйонів доларів (81,6 мільярда доларів США США . Щоб впоратися з ситуацією, RZD потрібно збільшити зарплату, але для цього виділено лише 190 мільйонів доларів (20 мільярдів рублів) – на п’ять менше, ніж потрібно.
Як повідомлялося раніше, RZD зберігає високі знижки на залізничний транспорт наступного року.