
За результатами 2023 року, порти країн ЄС працювали 3,4 мільярда тонн вантажу. Це на 3,9% менше, ніж у 2022 році, коли 3,5 мільярда тонн було передано, а на 5% більше 2021 року, коли через порти пройшли 3,2 мільярда тонн вантажу. Він пише про це Морський лідерПоле
Найбільшим обсягом – 21% – вугілля, нафта та природний газ. Частка нафтопродукти та вугілля від загальної кількості становила 16,1%, руда та інші гірничі продукти – 7,2%; Сільськогосподарські, лісові та рибальські вироби – 6,8%. Загальна частка хімічних продуктів, продуктів та продуктів, виготовлених з гуми, пластмас, а також ядерного палива становила 6,4%, їжа, напої та тютюн – 4,7%.
Нідерланди були лідером у країнах ЄС у 2023 році. У минулому році порти цієї країни вирощували 545 мільйонів тонн вантажу (або 16,1% від загального обсягу вантажу). Друге місце в Італії – 501 мільйон тонн вантажу (14,8%). На третьому місці – Іспанія (14%). Загальний обсяг вантажу, який перевищував морські порти цієї країни, становив 472 мільйони тонн.
У той же час усі три лідери, після результатів минулого року, зменшили оборот 2022 року. Зниження в Нідерландах становило 7,6%, в Італії на 1,7%та в Іспанії 3,7%.
Загалом, при 2022 році зменшення обсягу товарів, оброблених у морських портах, було зареєстровано в 17 країнах ЄС з 22.
Три лідери, включаючи контейнери, серед морських портів ЄС у 2023 році, були Роттердам, Антверпен Брюгге та Гамбург.
20 з найбільших портів ЄС становили половину вантажу. Частка Роттердама, зокрема, становила 11%.
Серед 20 найбільших портів ЄС, вантажний оборот зменшився за останній рік порівняно з 2022 року в 14 портах. Найбільш гостре падіння було зареєстровано в Амстердамі (-15,4%), Трієст (-12,6%), Gotyrogge (-12,5%), Данкерке (-12,4%) та Барселона (-10,4%). Гданськ, навпаки, збільшився на 26,3%. За ним слідує Константа (+17,0%), Пірей (+5,6%), генуа (+5,4%) та Картен (+3,1%).