
Рішення Міністерства розвитку в цілому позитивно вплине на ринок автобусного транспорту, і, зокрема, функціонування системи EoChech, яка працює в точках прикордонних перехрестя, заявив засновник компанії CLR автобусного перевізника.
Український оператор міжнародного пасажирського транспорту KLR підтримує рішення Міністерства розвитку громад та територій щодо скасування 115 міжнародних автобусних маршрутів. Про це в коментарі до українських новин оголошений Засновник компанії Андрій Хокай.
Наприкінці минулого місяця Міністерство розвитку перевірило мережу з 500 міжнародних автобусних маршрутів прийняв рішення При закритті 115 з них. За словами Хорокалі, це рішення в цілому позитивно вплине на весь ринок автобусних перевезень і, зокрема, на функціонування системи Eorech, яка працює в прикордонних місцях.
“Регулярні маршрути пов’язані з електронною чергою, і кожен маршрут, кожен кордонний перехід фактично займає один слот у день його виконання. З скасуванням тих маршрутів, які не були виконані протягом останніх чотирьох місяців, можна сказати, що це незначно вивантажує контрольно -пропускні пункти, які страждали від регулярного транспорту, політики цих перевізників, що страждають відповідно до планів відповідно до графіків.
Засновник автобуса KLR вважає, що ця ініціатива Міністерства розвитку “є дуже своєчасною, оскільки вона запропонована в сезоні великого попиту”.
“Зараз сезонні місяці – це місяці канікул, і багато людей використовують автобусні тури. Компанії, які здійснюють нерегулярне перевезення, зіткнулися з проблемою перетину кордону, оскільки переважна більшість пунктів пропуску вже порушена, і значна частина їх не виконана. Зараз ці слоти будуть випущені та перетинають кордон”, – сказав засновник автобуса KLR.
Хокарі також оголосив основні фактори, що призвели до неможливості здійснити транспорт на скасованих маршрутах.
“По-перше, це безпека. Значна частина маршрутів починається або проходить через регіони активного обстрілу-харків, Сумі, Запорожхі. З досвіду автобусів KLR: Наші автобуси вже повернулися з Харкова та Дніпера після ракетного страйку з зламаними вікнами, пошкодженими фрагментами та фрагментами.
Ще одна проблема – «тіньові» перевізники, які роблять офіційні маршрути невигідними.
“Сьогодні на ринку є” сірі “та” чорні “перевізники, які мають один, два, три автобуси. Є також компанії, які мають 30-40 мікроавтобусів у своєму парку та виконують рейси без будь-яких дозволів”,-сказав Хоркові.
Нагадаємо, що наприкінці минулого місяця Україна завершила обстеження у двох розділах переговорів щодо вступу до ЄС – 14 “транспорту” та 21 “транс -європейських транспортних мереж”. Відповідно до його результатів, стало відомо, що країні потрібно впровадити майже 400 регуляторних актів у понад 3000 аналізованих. Ми говоримо про дотримання ключових європейських директив.
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp