
CMA CGM та Hapag-Lloyd оголосили про збільшення тарифів на перевезення з/до портів Східного узбережжя США у зв’язку з наближенням страйків лікарів.
Переговори між профспілками та роботодавцями залишаються в глухий кут, пише морсько Seatrade.
Ми згадуємо, що 85 тисяч членів Міжнародної нижньої асоціації (ILA) оголосили страйк у портах Східного узбережжя США та Мексиканської затоки.
CMA CGM заявив, що 11 жовтня він стягуватиме додаткові 1500 доларів за те, з усіх портів світу до портів Східного узбережжя та Мексиканської затоки. Для експорту з портів східного узбережжя контейнери для сушарки та танк становлять 800 доларів за двадцять і 1000 доларів на сорок повені. Для експорту холодильників 1000 доларів стягуватимуться на двадцять рівнів та 1500 доларів у сорок штук.
Тим часом Хапаг-Лойд оголосив про вступ з 18 жовтня, перерву на перерву в роботі (невдача або WDS). 1000 доларів за Теу стягується з усіх імпортних товарів, що входять у порти Східного узбережжя США з портів по всьому світу.
Контейнерна лінія Maersk попередила, що це займе більше місяця після удару, який призупинить компанію.
Відповідно до звіту про глобальне дослідження HSBC, 55,5% імпортних контейнерів США, включаючи 8% глобальних контейнерів, враховують порти Східного узбережжя. У звіті зазначається, що страйк особливо вплине на імпорт з Європи та Латинської Америки.
Одним із варіантів уряду США може бути застосування Закону про Тафт Хартлі, який передбачає обмеження профспілок. У той же час Reuters цитував анонімного представника адміністрації Байдена, який заявив, що уряд не застосовуватиме це до кінця страйку. Це рішення, ймовірно, пов’язане з майбутніми президентськими виборами в листопаді.