
Угода передбачає всю інтелектуальну власність, запаси готової продукції, виробничого обладнання та інших суміжних активів.
Campari Group погодилася продати виробництво Cinzano Vermouth та ігристі вин приватної італійської компанії для виробництва алкогольної групи Caffo 1915 (власник бренду Bitter Amaro del Capo). На це напередодні повідомлений Прес -служба Кампарі.
Вказується, що продаж також включає бізнес -бізнес Frattina.
“Ця транзакція відзначає значну розробку оголошеної стратегії Campari Group та її зобов’язання щодо оптимізації портфеля, продаючи некоелені бренди з метою посилення комерційної та маркетингової концентрації на основному бізнесі алкогольних напоїв, загального спрощення оперативної діяльності та зменшення навантаження на фінансову боргу”, -йдеться у прес -релізі.
Угода передбачає внесок у нещодавно створену компанію Cinzano та Frattina Enterprises, включаючи всю інтелектуальну власність, запаси готової продукції, деяку виробничу техніку в Італії, договірні відносини, а також інші суміжні активи. Виробничі можливості в Італії та Аргентині, де Campari Group також виробляє інші бренди, виключається з периметра транзакції.
Закриття транзакції, сума якої становить 100 мільйонів євро, очікується до кінця 2025 року.
У 2024 році чистий продаж Cinzano та Frattina становив 75 мільйонів євро. Середньорічний темп зростання за останні чотири роки становив 5%. Їх частка в загальному змаганнях групи Campari становила 2%.
Раніше стало відомо, що Google хоче придбати Wiz за 32 мільярди доларів. Придбання стане найбільшим в історії Alphabet, Beatherland Company Google.
Найстаріша компанія Канада була на межі закриття
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp