
За словами бізнесмена Сергія Сигіпко, Dniprovagonmash JSC (DVM) планує продати до 100 вагонів для експорту в Європу.
“Сьогодні ми виробляємо 80 вагонів на місяць на внутрішньому ринку, але ми вже почали експортувати … Європейський ринок-8-9 тисяч автомобілів на рік, ми вирішили продати 100 автомобілів на місяць.
За його словами, австрійський металургійний Voestalpine забезпечує легший і потужний метал для будівництва вагонів, що є конкурентною перевагою на європейському ринку.
Зі свого боку, група інвестує в модернізацію підприємства (працює з металевим, зварюванням, живописом) та навчанням персоналу.
На початку 2023 року група TAS стала стратегічним інвестором транс -Гмбх Востальпін та залізничної залізничної залізниці з 40%, а навесні 2024 р. -Трансант, збільшивши свою частку до 61%навесні 2024 року.
У жовтні 2023 року в рамках інноваційного проекту з австрійськими партнерами Dniprovangonmash, який є членом групи TAS, надіслав перші легкі модульні вантажні вагони (мультибокс) для роботи на залізничних шляхах ЄС та до кінця року вже мали повноцінного оператора.
За даними TAS Dniprovagonmash, цього року цього року він планує інвестувати 100,2 мільйона UAH у розробку європейського напрямку, зокрема, для придбання обладнання.
Компанія в 2023 році випустила 378 вантажних вагонів (зокрема для ринку ЄС), що на 34,8% менше, ніж у 2022 році, продаж зменшився на 40,6% до 370 одиниць.
Чистий дохід від продажу вагонів та інших продуктів зменшився на 2,8% до 1 мільярда 77 мільйонів хвилювання, чистий прибуток незначно збільшився – до 49,2 мільйона.
Група TAS була заснована в 1998 році бізнесменом Tigipcom. Покриття його інтересів охоплює фінансовий сектор (банківські та страхові сегменти) та аптеки, а також промисловості, венчурні проекти.