
Проблема з програмним забезпеченням може призвести до відключення системи високої напруги під час руху.
BMW оголосив про відкликання 70852 електромобілів через збій в програмному забезпеченні, що може спричинити раптову втрату тяги під час руху, повідомляє Каркас.
BMW I4 (2022-2025), IX (2022-2024), I7 (2023-2024), а також 4674 одиниці I5 2024 Модельний рік піднялися під огляд.
Згідно з офіційним звітом, програмне забезпечення для електричного приводу може помилково виявити так -зведену “подвійну ізоляцію”. У цьому випадку система безпеки автоматично вимикає систему високої напруги приблизно через 15-20 секунд після попереджувального повідомлення на панелі. За цей час автомобіль втрачає здатність рухатися, хоча рульове управління та гальмування залишаються доступними.
Розслідування проблеми розпочалося ще в 2021 році, але тривалий час BMW не міг визначити її через невелику кількість звернень. Як результат, виявилося, що програмне забезпечення не може чітко відрізнити реальний критичний збій від незначного, тому система була відновлена та відключена.
Компанія зафіксувала щонайменше 43 гарантійні апеляції, пов’язані з раптовими втратами потужності зі швидкістю понад 32 км/год, але не було виявлено жодного інциденту з травмами чи аваріями.
BMW випустить оновлення програмного забезпечення для всіх потенційно небезпечних автомобілів – як у вигляді оновлення “повітря”, так і для встановлення в дилерах.
Ми нагадаємо, раніше повідомлялося, що BMW згадує понад 140 тис. Міні Cooper SE Електромобільні автомобілі.
BMW починає використання штучного інтелекту для перевірки якості автомобіля
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp