
Інтернет -гігант масово зібрав особисті дані своїх користувачів, не повідомивши їх і не вимагаючи їх згоди, що є грубим порушенням європейських правил захисту даних (GDPR), наголошують представники позивачів.
Більше двохсот французьких медіа -компаній, включаючи TF1, Францію Тевізенів, Радіо Франс, Ле Фігаро та інші, подали колективний позов проти американської компанії Meta – материнській структурі Facebook та Instagram. Вони звинувачують Інтернет -гіганта у “незаконних практиках” у галузі інтернет -реклами, зокрема, порушуючи стандарти ЄС щодо захисту персональних даних (GDPR). Про це звіти Ле Фігаро в середу, 23 квітня.
За словами юристів, META “масово зібрав особисті дані користувачів без їх інформування та згоди”, використовуючи їх для надвиразного націлювання. Ця практика, за словами позивачів, дозволила компанії захопити основну частину ринку цифрової реклами – на шкоду традиційним ЗМІ.
“Працюючи ці дані для реклами Super -Item, Meta вдалося залучити більшість рекламних інвестицій, залишивши ЗМІ з мізерною часткою”, -йдеться у спільній заяві.
Юристи назвали цей суд позов “історичним прецедентом” і вказали, що META та Google спільно контролюють 75% ринку інтернет -реклами та 90% його зростання.
ЗМІ прагнуть досягти компенсації за “великі економічні втрати” спричинили, як кажуть, недобросовісну конкуренцію з боку мета.
Раніше повідомлялося, що Європейський Союз планує встановити мінімальні штрафи на технологічні компанії Apple та Metaplatforms відповідно до закону про цифрові ринки (DMA), щоб уникнути загострення напруги з президентом США Дональдом Трампом.
Нагадаємо, французький антимонопольський регулятор Autorité de la одночасність оштрафував Apple 150 мільйонів євро за зловживання домінуючою позицією у поширенні мобільних додатків на iOS та iPados
Apple і Meta були оштрафовані на 700 мільйонів євро
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp