
Оновлена емблема дебютує на капоті концептуального автомобіля, який буде представлений за тиждень.
Бентлі офіційно представив оновлену версію свого логотипу. Він дебютує на капоті електричного концептуального автомобіля, який планується на прем’єру 8 липня на день з відкриттям нової студії дизайну компанії в Кру, Великобританія.
Це п’яте оновлення емблеми в 106 -річній історії бренду – і в той же час – найбільш кардинал. Новий логотип зберігає впізнавану форму, але тепер крила стали більш гострими та геометричними, а нижні пір’я зникли.
Фото: Бентлі
Еволюція логотипів Bentley
Оновлена емблема була розроблена всередині компанії під керівництвом директора з дизайну Робіна Пейдж. Переможена концепція була запропонована дизайнером інтер’єрів Янг як частина внутрішнього змагання, після чого його доопрацювали спеціальною командою.
Новий символ стане першим кроком у більш широкому перезапуску стилю Bentley. Концептуальний автомобіль, який отримає оновлену емблему, не планує зіткнутися з серійним виробництвом, але це вплине на майбутні моделі бренду. Компанія натякає на те, що Шокукар натхненний одним із культу Бентлі минулого, але вони ще не розкрили деталей.
Ми нагадаємо, раніше повідомлялося, що він дебютував найдорожчим автомобілем Bentley.
Бентлі повертає 96-річну повітродувку у продажу
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp