
Компанія буде підтримувати двигуни внутрішнього згоряння після 2033 року та змінить стратегію для більш гнучкого підходу.
Audi більше не планує повністю відмовитися від виробництва автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння у 2033 році, як було оголошено раніше. Про це оголосив генеральний директор Гернот Долнер в інтерв’ю Автокар.
Замість переходу на електромобілі, компанія зосередиться на гнучій багатогранній стратегії, залежно від розвитку ринку.
“Ми запускаємо з 2024 по 2026 рік абсолютно нова лінійка моделей з гібридами льоду та плагінів, і це дає нам гнучкість щонайменше 7-10 років”,-зазначив Долнер. Він також підкреслив, що плани повного переходу до електромобілів були прийняті попереднім керівництвом і зараз переглядаються.
Серед майбутніх моделей залишатимуться високі версії RS – наприклад, наступне покоління Audi RS6 отримає гібридну електростанцію. Крім того, участь Audi у Формулі 1, за даними Dolner, може надихнути компанію на створення нових спортивних автомобілів.
Що стосується можливого повернення моделей R8 або TT, керівник Audi зазначив: “Ми розглядаємо все. Ми вентилятори автомобілів. Дайте собі шанс здивуватися”.
У той же час, Audi не планує створювати власний аналог невеликих електромобілів, однак розробка окремої моделі розміру A3 вже підтверджена, яка дебютує в 2026 році і фактично стане найменшим електричним автомобілем.
Audi також очолить розробку нових апаратних та програмних платформ для великих моделей групи Volkswagen, включаючи універсальну платформу SSP, яка очікується в 2027–2028 роках. Спочатку SSP планувався як виключно електричний, але тепер він адаптований для гібридів з двигунами внутрішнього згоряння.
Ми нагадаємо, раніше повідомлялося, що він дебютував першим автомобілем китайського підводного човна Audi.
Audi представив найбільш аеродинамічний седан в історії бренду
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp