
Періодично бізнес піднімає проблему дисконтування вантажу залізницею до портів Дунак. Тим не менш, знижки не зможуть повернутися до товарів Danak, сконцентрованих на ринках експорту довгих діапазонів. Це те, що комерційний директор логістичної компанії Soul Marine Ivan пише розум.
За словами Івана, жодних знижок на залізничні тарифи не зможуть повернутися до товарів Дунаю, зосереджених на ринках експорту довгих діапазонів.
«Значні партії в Китаї можуть бути відправлені лише в порти глибоких -не мають сенсу завантажувати частину зерна в Ізмаїл, а потім відправити його на Константу і завантажувати корабель, щоб сформувати сторону назавжди. Чому, якщо ви можете це зробити в глибокому українському порту? Коли прохід від прямої версії на терміналах Danue Comminals впав з 5 до 5 доларів, торговці все -таки поїхали до Одеси, де пропуск становить 15 доларів, але дешевше вантажне та панамакс навантаження », – пояснила представник логістичної компанії .
Натомість співавтор агровиста, який тримає Юрій Скічко, бачить перспективне творіння на рейді.
“Необхідно створити умови, подібні до навантаження на рейді, який був на банку Трутиєва, і взяти вантаж не тільки з України, але і з країн Молдови та Дунаю”, – запропонував він і пояснив: ” Для повного вторгнення в банк Трудєва (зовнішній рейд порту Миколаєв) був проходом на рейді. Зерно було доставлено йому баржа, яка була відправлена з річкових терміналів на ДНВ та південному жуці. Оскільки на банку більше глибини, ніж у портах Миколаєва та Херсона, кораблі були завантажені в цьому місці.
За словами Юрі Скічки, інфраструктура, побудована під час війни, дозволить вам створити великі партії корабля.
“Альтернатива у вигляді додаткового морського центру для Дунаю є весь час як перевага та можливість для всіх учасників ринку: виробники, порти, термінали, флот”, – переконаний він.