
Стимуляція тарифу може підвищити ефективність Укзалізиції. Натомість гармонізація, що пропонується в компанії, призведе до подальшого придушення галузі та, відповідно, втрати вантажних потоків. Про це повідомив Центр транспортних стратегій.
«Тарифна стимуляція показала свою ефективність в Україні. Так, з початку червня цього року Укрзалізія почала надавати знижку в розмірі 30% на перевезення агропродуктів у напрямку експорту з районів, близьких до військових питань або окупованих територій. версія.
У той же час CTS висловив стурбованість тим, що ця ініціатива в даний час стосується лише зернових вантажів – тому що всі підприємства, що працюють на передньому краю, мають однакові ризики безпеки, і поширення цієї практики на всіх товарів матиме значно більший вплив на обидва ультразвукові транспортні засоби. У той же час, наголошують експерти, такий тарифний стимул для UZ є скоріше винятком.
“Якщо ви подивитесь ретроспективно, в останні роки тарифи на залізниці критично зросли. У 2021 році було вирішено збільшити тарифи на два етапи. Потім, у 2022 році, тариф збільшився на 70% для всіх типів басейнів UZ », – наголосив CTS.
Вантажна ланка в першій половині 2024 року була на 65% вище, ніж у березні березня 2022 року, але зменшення тарифу не відбулося, і навіть навпаки знову натякає на необхідність подальшого збільшення.
У публікації зазначалося, що в даний час тарифи UZ у доларах США значно вищі, ніж у попередніх ставках 2019-2021 років, і окремі підприємства вже не можуть працювати. З цього вони знижують продуктивність виробництва, а отже, UZ не отримує доходу від транспорту.
“Таким чином, нове збільшення тарифів, пришиті під” маскою оновлення “, може мати вплив на опір ультразвуку: замість збільшення доходу монополія залізниці може зменшити вантажну базу, що, в свою чергу, також призведе до зменшення – узагальненої у публікації.
Раніше президент Українського національного комітету Міжнародної торгово -промислової палати МКК України Володиміром Шелькунова заявив, що “гармонізація” тарифів, пропонованих UZ, у свою чергу, знищує українські дороги, в яких ми інвестували багато грошей і зусиль.