
У деяких препаратах рекламні витрати можуть досягти до 90% своєї ціни, українське видання стверджує з посиланням на гравців на фармацевтичному ринку.
У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні інвестували щонайменше 4 мільярди вах у наркотики, повідомляють про UNN та зазначають, що ці витрати передаються на плечі пацієнтів – вони закладають їх у ціну наркотиків на стадії продажу з заводу.
“За даними Selz House Ocean Media Plus, лише реклама на телебаченні в 2024 році коштувала виробникам фермерських господарств 3,6 мільярда UAH, що на 18,9% більше, ніж у 2023 році, більшість рекламодавців залишаються українськими брендами Pharmac, Darnitsa, Pharma, Arterium та Delta Medical”, – пише Unn.
Посилаючись на генерального директора Selz House Sirius Media Alexander Zhdanov, видання додає, що частка реклами наркотиків на телебаченні вже досягла рекордів 62% усіх рекламних бюджетів. За словами Чжанова, частка фармацевтичної реклами серед усіх категорій у 2023 році становила 55%, у 2024 році вона знизилася до 44%, і станом на 1 березня 2025 року він збільшився до 57%.
За даними UNN, фармацевтичні компанії також активно рекламуються на YouTube, Facebook, Instagram, інвестують кошти в рекламу Google, що націлюються, рекламу в медичних додатках і навіть у Tik Tok та Telegram, витрачаючи понад 186 мільйонів грн минулого року.
“Гравці фармацевтичного ринку стверджують, що в деяких препаратах рекламні витрати можуть досягти до 90% своєї ціни. Це створює парадокс, коли компанія витрачає більше на просування, чим дорожче пацієнт коштує пацієнта. У той же час реклама ЄС суворо обмежена, і це, як правило, не може бути неодноразово, не маючи на увазі, що вони не мають жодних можливостей, що не мають жодної реклами, що стосуються жодної реклами. Платформи, але також платять за сприяння їх наркотиків лікарям, форумам та підсумкам. “Тобто, на думку авторів публікації, замість того, щоб інвестувати в інновації, галузь зосереджується на створенні попиту.
Нагадаємо, що минулого місяця повідомлялося, що SAP та Nabu разом з поліцією проводили розслідувальні дії на території чотирьох виробничих підприємств у Києві. За даними Державної служби, ці дії були пов’язані з спробою підкупити керівник служби співавтором однієї з фармацевтичних компаній.
Аптекс скандал: Якщо ціни на лікарські засоби не заспокоюють, будуть резонансні звільнення
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp