
Баржі змушені чекати дні для завантаження товарів, а контейнери простоюють у чергах.
Європа зазнає найсерйозніших перебоїв у логістиці з моменту пандемії Ковіда-19. Через непередбачувану тарифну політику Дональда Трампа та мілководдя річок та контейнерів баржі, вони змушені чекати тижнів для завантаження в ключові порти ЄС. Про це звіти Фінансові часи в понеділок, 30 червня.
За даними аналітиків, ця ситуація триватиме ще кілька місяців.
Найскладніша ситуація зараз в Роттердамі, Антверпені та Гамбурзі. Порти перевантажені та працюють на межі можливостей.
Керівник логістичної компанії Група євро-Рійна Альберт Ван Омман зазначив, що такого рівня перевантаженості в європейських портах не було з часу пандемії. Тоді порти не могли впоратися з обсягом товарів через відсутність персоналу, хоча ланцюги поставок залишалися напрочуд стабільними.
За даними компанії КонтргоСередній час очікування баржі в порту Антверпена сягає 66 годин, в Роттердамі – 77 годин. Зазвичай баржі працюють у фіксованих тимчасових вікнах для швидкого завантаження контейнерів.
DHL Поки він не повідомляє про призупинення виробництва, але визнає, що ризики існують.
“Поки що жоден з наших клієнтів не припинив виробництво через відсутність компонентів. Але така драма цілком можлива”, – прокоментував лідер DHL У Німеччині Каспер Еллербек.
Однак, крім американських тарифних війн, причинами проблем були зміни в альянсах судноплавних компаній, зокрема, завершення співпраці між ними Мейкер І MSC. Це змусило перевізників відновити графіки та маршрути.
Іншим фактором є зростання імпорту з Азії до Європи. За даними аналітиків, обсяги збільшилися на 7% у річному плані.
Тим часом порти намагаються розширити потужність, найняти персонал та придбати обладнання. У Роттердамі оператор Тощо Він визнав, що “термінал справді дуже завантажений”, але ця ситуація спостерігається по всій Північній Європі. В компанії HHLA У Гамбурзі вони утрималися від коментарів.
DP Worldвласник терміналів у Роттердамі та Антверпені, сказав, що він працює над зменшенням заторів.
“Ми зосереджені на підтримці високого рівня обслуговування, інвестування в владу та забезпечення стабільності нашої європейської мережі терміналів”, – наголосив комерційний директор DP World Марк Розенберг.
Адміністрація порту Антверпен-Брюгг підтвердила, що у них є “довгострокові проблеми з завантаженням”, тому тепер це створює короткочасні труднощі, але вони запевняли, що система працює в планових буферах.
Тим не менш, деякі учасники ринку не вірять у швидке рішення, вважаючи, що така ситуація триватиме місяці.
Нагадаємо, 2 квітня президент США Дональд Трамп вніс мінімальну додаткову плату в розмірі 20% майже за весь експорт з ЄС, але через тиждень це зменшило до 10% на 90 днів, щоб дати час для діалогу. У той же час обов’язки в розмірі 25% на сталь, алюміній та автомобілі з ЄС залишаються діючими.
Раніше ми повідомляли, що Європейський Союз підготував перелік американських товарів, які можуть підпадати під нові обов’язки у відповідь на тарифну політику США.
Президент Гра: Де Трамп Трамп торгує війною з ЄС Стартом України
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp