
Найбільші авіакомпанії Дубая, Емірета та Флайдубай повідомили, що повернулися до звичайного розкладу польоту після того, як на виливання дощу впали на Об’єднані Арабські Емірати та сусідні країни. Ця буря спричинила хаос в міжнародному аеропорту Дубая, призвела до затримки та скасування рейсів.
Наслідки елементів
Раптові повені, спричинені душами, перестали їздити в аеропорту. Затоплені рульові колії не дозволили літаку дістатися до злітно -посадкових смуг, що призвело до затримки та накопичення пасажирів у терміналах. Ситуація посилювалася відсутністю інформації та плутаниною, визнаною керівництвом авіакомпаній.
Незручності для пасажирів
Пасажири, що застрягли в транзитній зоні аеропорту, розповідали про “чистий хаос” та критичну ситуацію:
- Тисячі людей були заблоковані в аеропорту
- Пасажири були змушені спати на підлозі, диванах та картону
- Аеропорт був “морем тіл на всіх поверхнях”
Відновлення операцій
- Еміратс та Фліндубай відновили повний графік польотів у суботу
- Пріоритет надається пасажирам, чиї поїздки були розірвані штормом
- Сформована цільова група сортування та доставки близько 30 000 багажних одиниць
Розпізнавання помилок
Президент Еміратів сер Тім Кларк вибачився перед пасажирами і визнав, що реакція авіакомпанії на ситуацію не була ідеальною. У відкритому листі він сказав:
«Ми просимо наших клієнтів проявити терпіння та розуміння. Наша відповідь була не ідеальною, ми стикаємося з відсутністю інформації та плутаниною в терміналах.
Протягом останніх трьох днів Емірати скасували майже 400 рейсів і затримали ще більше. Очікується, що для повного нормалізації ситуації та розгляду всіх перенесених рейсів знадобиться кілька днів.
Природний елемент поставив авіакомпанію та аеропорт Дубая у важке становище, але вони докладають зусиль для відновлення нормальних операцій. Пріоритет – допомогти пасажирам, які постраждали від затримки та скасування. Незважаючи на визнання помилок, авіакомпанії прагнуть повернутися до безперебійного розкладу та забезпечити зручні подорожі для всіх клієнтів.