
Контейнерна промисловість стала найбільшим бенефіціаром тривалої кризи в Червоному морі, спричиненій обстрілом єменських гуситів. Про це повідомляє Splash.
За підрахунками, 2024 рік став одним із найвигідніших в історії лінійної навігації, навіть перевищивши вигідні роки пандемії Ковіда-19.
Згідно з аналізом SEA, глобальний попит на транспортування контейнерів, виміряних у милях, збільшився на 25% порівняно з попереднім роком, а також для міжрегіональних перевезень-32%. Такий приріст попиту пояснюється розширенням маршрутів через мису доброї надії в Південній Африці.
Тим не менш, пропозиція судів зросла лише на 10%, що було недостатньо для задоволення зростаючого попиту. Це призвело до того, що повністю задіяний флот контейнерів досяг рекордного рівня навантаження, який спостерігався лише в розпал пандемії.
У той же час, на думку експертів Blue Alpha Capital, прибуток контейнерної галузі в третьому кварталі 2024 року становив 26,8 мільярдів доларів. Сполучені Штати, що більше ніж удвічі перевищує щорічну ставку, зафіксовану для пандемії.
Альфальє також зазначає, що криза в Червоному морі мала більший пропорційний вплив на судноплавні потоки, ніж пандемія Ковіда-19, що сприяє швидкому зростанню доходу.
Тим не менш, галузь може зіткнутися з додатковими проблемами від можливих нападів в американських портах, глобальних політичних змінах, раннього китайського Нового року та запуску нових торгових альянсів. Усі ці фактори можуть створити додаткові навантаження на вже перевантажену систему.