
Дмитро Москаленко, генеральний директор PJSC “Український Брауд” (UDP), оголошує про ринок транспортного ринку з України після відкриття українського морського коридору. Він розповів про це в інтерв’ю з Liga.net.
«Коли морський коридор відкрився через порти Одеси, відбулося відкат. Точніше – крах транспортного ринку з України до Дунаю до Константи. Насправді ситуація в регіоні повернулася до Дувара », – сказав Москаленко.
Серед інших факторів зменшення вантажного транспорту, керівник Данабе УДП називав зменшенням попиту на українську сировину залізної руди на металургійних підприємствах у Центральній та Східній Європі. А також – висока конкуренція європейських перевізників.
Ми згадаємо, що в 2022-2023 роках водні підприємства Даунавії на тлі блокади українських морських портів обробляли обсяг вантажу. Зокрема, у 2022-2023 роках флот UDP був доставлений на 1,8 мільйона тонн. У той же час, у 2021 році – 1,37 мільйона тонн.