
За словами члена Наглядової ради, тарифи на декору потребують змін, державна компанія представить свою концепцію бізнес -аналізу на інших сайтах, обговорюючи версії можливих тарифів у KIE.
«На залізниці ця процедура (підвищення або підвищення тарифів-U) повинна бути щонайменше року. Але це слід передбачити, це повинно бути прозорим, він повинен розуміти бізнес.
Укрзалізія повинна захищати та показувати логіку цього процесу “,-сказав керівник ради директорів, повідомляє кореспондент Interfax-ukraine.
За його словами, це не неправильно опубліковано заступником народу опозиції Юрія Гончаренко, що збільшення тарифів до 37% для отримання додаткових 26 мільярдів UAH є неправильним.
«Цього року FinPlan повинен бути затверджений до кінця року, як це було прийнято за останні три роки. Справа, – наголосив Камішин.
Коментуючи чистий прибуток Укзалізиці за 2023 рік, який противники підвищення тарифів, член Ради директорів та Рада бірж Компанії, пояснили це недостатніми інвестиціями, що досі є важливим.
Він також спростував інформацію про значне збільшення обсягу товарів у зв’язку з роботою морського коридору, що не збільшуватиме або навіть не зменшило б тарифи. За словами Камішина, обсяг транспортування залізної руди залізницею впав на 9%.
«Ви закриваєте бізнес і зменшуєте обсяг. Члени вашої асоціації. І ви закриваєте бізнес. Сьогодні важко жити. Але ми повинні розуміти, що якщо ми розглянемо підприємства та обчислимо лише прибуток цього року, і ми не розглянемо ретроспективу, наприклад, кілька років тому, ми не підемо », – сказав він президенту UKRMETALURGPROM.
За словами члена Наглядової ради прикрас, запуск залізниці у випадку зупинки – це складний процес, який підтвердив зупинку поїзда міста в Києві на початку війни.
«Тому ми повинні розуміти, що протягом 1009 днів Великої війни наше завдання все разом. Ніхто сьогодні не враховує економіку економіки », – сказав Камішин.