
Олег Берханко, генеральний директор вертикальної транспортної компанії, закликав Укзалізню зменшити тарифи на вантажі. За його словами, у важкі часи комерційний консігор повинен підтримувати внутрішнього виробника і, крім того, експортер.
У коментарі до Центру транспортних стратегій Беркханко згадував 30% успішної знижки на експортерів з регіонів передових ліній і зазначив, що “це дійсно візіонерський курс, спрямований на підтримку аграрії, і це слід збільшити в нашій країні”.
Експерт переконаний, що високий сезонний попит на спеціалізовані вагони дозволяє маневрувати тарифами, не пошкоджуючи фінансові результати.
“І високий сезонний попит на спеціалізовані автомобілі UZ може регулюватися перевізником, отримуючи додаткові кошти від збільшення попиту”, – пояснив Бурханко.