
Незважаючи на серйозні економічні проблеми, з якими стикається Китай, внутрішній туризм демонструє впевнене зростання, що може стати ключовим фактором відродження національної економіки.
Вражаючі цифри
На п’ятиденному державному святі на честь дня праці минулого тижня кількість внутрішніх поїздок до Китаю становила 295 мільйонів, що на 28% вище, ніж дофандемічний рівень 2019 року. За даними Міністерства транспорту, воно було зафіксовано:
- 92 мільйони поїздок;
- Майже 10 мільйонів повітряних подорожей;
- 1,25 мільярда поїздок по дорогах.
Ці вражаючі показники контрастують із відносно низьким рівнем міжнародних приїздів до Китаю, що в даний час ледве досягає 30% показників 2019 року.
Популярність місцевих атракціонів
Одним з найпопулярніших туристичних напрямків було мальовниче місто річки Худжен, розташований поблизу Шанхая. Вузькі вулиці та стародавні мости над каналами були наповнені відвідувачами, які насолоджувались атмосферою та можливістю сфотографуватися в традиційних нарядах Ханфу, ніби перенесені кілька століть тому.
Дві молоді жінки з провінції Джилін, які спеціально приїхали, щоб відтворити зачіски імператорського стилю, милувались красою школи. За їх словами, після пандемії вони та їхні друзі активно подорожують по країні.
Місцеві жителі та торговці також відзначають високий туристичний потік, порівнянні з дофандемічним періодом, і впевнені в подальшому зростанні відвідуваності.
Потенціал для відновлення економіки
Активний внутрішній туризм може стати важливим стимулом до пожвавлення китайської економіки, яка має труднощі в секторах нерухомості, високий рівень боргу місцевих органів влади та зростаюче безробіття серед молоді.
Китайський уряд розглядає зростання внутрішнього споживання як важливий фактор протидії економічній нестабільності. Вражаючі фігури вітчизняного туризму на святах свідчать про готовність населення витратити гроші на подорожі, що може сприяти загальному відновленню економіки.