
Суперзвуковий вкладиш C949 повинен бути введений в експлуатацію до 2049 року. Він планується як подарунок для сторіччя Комуністичної партії Китаю.
Державна компанія з будівництва літаків Китайської комерційної літаки Китаю (COMAC) оголосила про перші подробиці майбутнього легкого пасажирського літака C949, повідомляє Південно -Китайський ранковий пост.
Команда проекту заявила, що планується збільшити діапазон польоту на 50% порівняно з британським-французьким конкордом (до 11 000 км), зменшуючи об’єм звукову удару до 83,9 сприйнятого рівня в децибелах, який можна порівняти з рівнем шуму від фену. Таке зменшення шуму, до одного двадцятого від обсягу Конкорда, має на меті обійти регуляторні бар’єри, які вже давно заборонені надзвуковими польотами над населеними землями.
Для досягнення цих цілей літак став трохи повільнішим, ніж Concorde-It зможе розвивати швидкість лише до 1975 км/год, порівняно з 2400 км/год британсько-французького попередника. У той же час, C949 зможе перевезти лише з 28 до 48 пасажирів у салоні бізнес -класу, тоді як понад 100 пасажирів могли розмістити на борту Concorde.
COMAC C949 матиме сім паливних резервуарів, 42 тонни палива, між якими паливо постійно перерозподіляється для підтримки заданого центру ваги – для якого AI повинен бути підключений для управління судном у повітрі. Це також допоможе швидко реагувати на нелінійність аеродинаміки та компенсувати втрату стабільності під час бічного впливу.
Суперзвуковий вкладиш C949 повинен бути введений в експлуатацію до 2049 року. Він планується як подарунок для сторіччя Комуністичної партії Китаю.
Інформація про літак була опублікована в китайському журналі профілю Acta Aeronautica Sinica.
Ми нагадаємо, раніше повідомлялося, що виробництво літаючого єдиного мультикомптери Джетсона почалося.
Перший у світі електричний політ з пасажирами
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp