
Група туристів на тлі величної гори Фуджі
Група туристів котить свій об’ємний багаж і пробивається через натовп у пошуках ідеальної рамки. Вони тупляться на тротуарі навпроти круглого -чорного магазину -але це не звичайний магазин. Найвища вершина Японії, велична гора Фуджі, піднімається за ним. Сніжна вершина 3776 метрів створює дивовижний тло для тих, хто шукає наступний улюблений селфі або момент для Instagram. Гості отримали те, що хочуть, і якраз вчасно.
Поява екрана
Ми будемо рухатися вперед на кілька тижнів. Сьогодні ця точка зору зникла. Одного разу зайнята оглядова палуба-тротуар-зараз розташований за чорним сітчастим екраном, приблизно таку ж довжину, як поле для Crycote. Бар’єр створений у відповідь на численні скарги місцевих жителів, які стверджують, що їхнє життя порушується через пішоходи та сміття, залишене туристами.
Вплив туризму на місцевих жителів
Мальовниче місто Фуджі Кавагутіко відчуває вплив сплеску туризму. У березні та квітні кількість прибуття в Японії перевищила рекордні три мільйони, що сприяло слабкому ієні та туристичному буму після пандемії. Екран – це відчайдушний крок і ознака боротьби Японії за розміщення стільки відвідувачів, захист їх вулиць, відомих місць та спеціального способу життя.
Реакція встановлення екрана
Наприкінці квітня японські чиновники оголосили про намір встановити екран, але сама установка привернула більше уваги до цього сільського куточка Центральної Японії. Коли робітники встановили стовпи та висіли дроти для утримання екрану, вони були оточені багатьма камерами. Туристи, які були цікавими, захопити зібраний процес.
Однак, якщо екран призначений для утримання туристів, поки він не впорається з цим завданням. Туристи задаються питанням, наскільки ефективним буде це рішення. «Це може працювати протягом декількох днів. Але я впевнений, що в якийсь момент хтось зробить дірку і сфотографує, – каже Казахський турист Юрій Вавілін. Він розчарований, що пропустив можливість зробити успішний знімок, але має намір повернутися і спробувати з іншого кінця екрана.
Думка місцевих жителів
65-річний Казухіко Івама, який все життя прожив у Фуджі Кавагутіко, здивована такою завзятою туристів. Його будинок навпроти раунду -клак -магазину з його люмінесцентними вогнями та знаменитим синім знаком із написом “Lawson”. “Я бачу його щодня зі свого вікна, тому мені дійсно нічого про це не можу сказати”, – каже він, дивлячись на вулкан, який приваблює туристів з усього світу. – Я думаю, я приймаю це як належне.
Туризм приносить економічні вигоди, але в той же час створює проблеми для місцевих жителів та інфраструктури. Fuji Kawagutico – це яскравий приклад того, як популярні туристичні місця змушені шукати баланс між гостинністю та підтримувати якість життя для своїх мешканців. Екран, хоч і тимчасове рішення, символізує спробу зберегти гармонію в цьому мальовничому куточку Японії.