
Парламент Туреччини затвердив план механізму ціноутворення CO2 для навігації. Колекція буде заряджена від судновласників за викиди вуглекислого газу з торгових кораблів, які входять до турецьких портів і залишають їх. Про це пише CTS з посиланням на морського лідера.
Зазначається, що найближчим часом буде видана резолюція, яка визначає типи судів, на яких буде продовжено новий закон, тоннаж, стягнення, а також моніторинг, звітність та викиди. Очікується, що ця політика регулює понад 10 мільйонів тонн СО2.
Крім того, уряд Туреччини планує розробити та впровадити національну систему торгівлі викидів (ETS).
«Зі збільшенням переходу в ЄС в турецьких портах заклик оптимізувати європейську систему європейської системи (ЄС) збільшується, щоб уникнути перенаправлення судів до країн, а не. У той же час ЄС, який був затверджений минулого року, дозволяє Європейській комісії включати Європейську комісію. Вуглекислий газ “, – пояснює газета.
За даними Міністерства транспорту та інфраструктури Республіки Туреччина, у січні цього року в турецьких портах було проведено 1,2 мільйона ТЕС, що на 54% більше, ніж у перші 5 місяців 2023 року. З цього обсягу 28%або 340 тис. TEU встановлюють маршрути до країн ЄС.
Ці цифри викликали побоювання, що деякі перевізники потенційно можуть передавати контейнери через Туреччину, щоб уникнути податків ЄС під час викидів СО2. Після закриття цієї лазівки реалізація політики ETS у галузі навігації гармонізує морську торгівлю між Туреччиною та ЄС.