
Напередодні загальних виборів у Великобританії, які відбудуться на початку липня, Tiktok почав ділитися порадами щодо визначення фальшивих новин та визначення таких речей, як дезінформація, з її глядачами.
Напередодні загальних виборів у Великобританії Tiktok запустив Центр новин, в якому журналісти та факти навчають глядачів розпізнавати дезінформацію та підробки.
Тікток, як і інші соціальні платформи, став важливою частиною політичної боротьби. Політики проводять кампанії в Тіктоку, на платформі, яку вони розповсюджують пропаганду та підробки.
Напередодні загальних виборів у Великобританії, які відбудуться на початку липня, Tiktok почав ділитися порадами щодо визначення фальшивих новин та визначення таких речей, як дезінформація, з її глядачами. Платформа показує користувачів відео журналістів та факторів у рамках роботи нового центру випускного ЗМІ.
“Цей центр у програмі був створений, щоб допомогти нашій спільноті здобути навички, необхідні для критичної взаємодії з онлайн -контентом та безпечним вивченням наших інтересів. Це базується на нашій кампанії #FactCheChorFeed, яка орієнтована на критичне мислення та новинну грамотність, що висвітлює такі теми Як визнання підроблених новин в Інтернеті та як дотримуватися збалансованої “нової дієти”, повідомляє платформа.
У рамках цієї кампанії організація логічно фактів опублікувала низку навчальних відеороликів, які розповідають, як визначити та протидіяти дезінформації. Ви можете отримати доступ до центру, знаходячи терміни, пов’язані із загальними темами для підробки, наприклад, останніми подіями у світі.
Протягом 2024 року Tiktok обіцяє продовжувати співпрацювати з експертами та організаціями, щоб перевірити факти у всьому світі з метою проведення кампаній з дезінформації, ідентифікації змісту, створеного штучним інтелектом тощо.
Нагадаємо, що колишній президент США Дональд Трамп приєднався до Тіктока, що належить китайському технологічному гіганту. Раніше він намагався заборонити платформу на посаді президента США.