
Вантажні індикатори для транспортування зерна з портів України були стабілізовані. Однак попит залишається обмеженим, а кількість відкритих суден велика. Про це повідомлялося в Узі з посиланням на дані ASAP.
Судно -суди все більше відмовляються від замовлень, ніж вони погоджуються з надзвичайно низькими пропозиціями Charteys. Більше того, дохід суднових власників від здійснення транспорту з портів України часто знаходиться на тому рівні, який вони отримують під час роботи з іноземних портів. Таким чином, статути вже не можуть продовжувати зменшувати ставки.
“Рука” з кукурудзи з портів Великої Одеси до Східного Середземномор’я, стабілізована на рівні 19-21 долара США/т. Рівень подолання для транспортування тієї ж сторони на східне узбережжя Італії та Іспанії становить 21-23 USD/T та 23-24 USD/T відповідно. Транс тригери в напрямку Тунісу також реєструються на 23-24 USD/T.
Флоки стійки Costera прискорюють кукурудзу з портів Дунай до Мармара, стабілізована зі швидкістю 16-17 доларів США/т, на східне узбережжя Греції, рівень доларів США/т. Ціни були зафіксовані у Східному Середземномор’ї 21-23 доларів/т. Вартість перевезення вантажу в напрямку Ізраїлю становить 25-26 доларів США/т. У напрямку портів східного узбережжя Італії та Іспанії швидкість частоти стабілізована на рівні 24-26 доларів США/T та 29-30 USD/T відповідно.
Вартість баржі з ганчіркою з кукурудзою до постійної зберігається в межах 9-10 євро/т. Вартість доставки соняшнику до болгарських портів трюку/срібла становить 15 євро/т.