
Корабель на паливі без викидів вуглецю досягне води лише в 2026 році через проблеми з інфраструктурою та іншими відходами.
Постачання енергетики вікінгів, який зазнає унікальної модернізації для палива аміаку, зможе піти в море не раніше 2026 року. Це через два роки, ніж планувалося спочатку. Після завершення реєстрації корабель стане першим у світі судном, здатним працювати виключно над аміаком, який буде важливим кроком у зменшенні викидів вуглекислого газу в морській промисловості, – Спектр IEEE.
Експерти пояснюють затримку складності інфраструктури, необхідної для безпечного використання аміаку – аміак – це токсична, вибухонебезпечна та корозійна речовина, тому він вимагає спеціальних трубопроводів, сховищ та транспортних засобів з герметичними та стійкими матеріалами для корозії.
Окрім труднощів з інфраструктурою, викликано тривожність та екологічний аспект – якщо вуглець сприяє глобальному потеплінню, то оксиди азоту, які можуть утворюватися, коли спалювання аміаку смертельно для дихання. Тому нові корабельні електростанції повинні мати системи контролю викидів, які запобігатимуть небезпечним зв’язком в атмосферу.
Одним із перспективних рішень може бути використання паливних елементів на аміак, які виробляють електроенергію без утворення оксидів азоту. Відмова від спалення дозволяє підтримувати азот у його інертному вигляді, усуваючи потенційні ризики для здоров’я. Також розглядається використання каталізаторів аміаку, які фіксують нерозривний аміак і розкладають його на інертні компоненти.
Поки енергія Viking готується до виїзду в море у 2026 році, інші компанії також рухаються в напрямку палива аміаку. Таким чином, південнокорейська суднобудівна компанія Hanwha Ocean разом з американським пекарем Х’юз планує розробити комерційний відбілювач, сумісний з аміаком до 2027 року. Вони працюють над створенням газових турбін, здатних працювати на 100% палива аміаку, а також на подвійних установах, що підтримують природний газ.
Незважаючи на труднощі, експерти вважають, що аміак може стати основним морським паливом, хоча цей процес не буде швидким.
Ми нагадаємо, раніше повідомлялося, що перший у світі електричний рейс здійснив рейс з пасажирами.
Перший повітряний електричний автомобіль був представлений у Китаї
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp