
Автомобілі пробігу продаються за кордоном під виглядом тих, хто використовується для поліпшення статистики продажів та зростання ВВП.
У Китаї вибухнув скандал навколо експортних схем так -зведених “вживаних” автомобілів, які насправді є абсолютно новими і ніколи не використовувались. Як це дізналося агентство РейтерсКитайські виробники автомобілів за підтримки місцевих органів влади протягом декількох років реєструють нові автомобілі з нульовим пробігом, як використовуються та відправляють їх на експорт до Росії, країн Центральної Азії та Близького Сходу.
Мета цих дій – показати зростання продажів та позбутися від зайвих машин, які неможливо продати на внутрішньому ринку через затяжну цінову війну.
“Це результат чотирьохрічного сміттєвого демпінгу, який змусив компанію піти на будь -які кроки для виправлення продажів”, -каже експерт Ту Ле з консалтингової компанії Sino Auto Insights.
Як тільки автомобіль покидає конвеєр, він отримує реєстраційні документи в Китаї, миттєво позначається як використовується і надсилається для експорту. У той же час виробник автомобілів фіксує продаж та отримує дохід та місцеві органи влади – зростання економічних показників.
Цю практику підтримують щонайменше 20 місцевих органів влади, у тому числі в провінціях Гуандун та Сичуань. Вони видають спеціальні ліцензії на експорт, прискорення відшкодування ПДВ, будують виставки інфраструктури та фінансів для заохочення цього типу експорту.
За даними аналітиків, понад 90% з 436 тисяч “використовуваних” автомобілів, які Китай експортував у 2024 році, насправді є новими. Це в основному бензинові моделі, які вже не користуються попитом у Китаї, хоча серед них є електромобілі, придбані для державних субсидій.
Цей метод експорту дозволяє подвоїти обсяг транзакцій (продаж від дилера виробника + експорт), що позитивно впливає на регіональний ВВП. Але ця тактика викликає все більшу критику.
“Скільки продажів насправді реальні, і скільки коштує вигадка, ніхто не знає”, – коментує співає Лео з консалтингової компанії “Авоксинінг”.
Незважаючи на зростаючі побоювання щодо репутації та економічних ризиків, державна підтримка такої практики зберігається, оскільки це допомагає регіонам виконувати економічні плани, встановлені Пекіном.
Ми нагадаємо, раніше повідомлялося, що на китайському вторинному ринку з’являються автомобілі з нульовим пробігом.
Китайські автодилери просять виробників зменшити постачання
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp