
Українська промислова компанія Interpipe розробила два маршрути для доставки своєї продукції залізницею, щоб компенсувати ризики блокування українського політичного кордону. Глава Департаменту логістики та митного контролю “Interpipe” Evneenik говорив про це в інтерв’ю CTS.
У першому випадку продукція завантажується в авторсій у DNIEPER, який відправляється в місто Полоск на кордоні з Польщею. Там вона входить на залізничну платформу, яка їде до міста Форст (Німеччина) у вантажному поїзді, а звідти новий трактор приносить його до кінцевого клієнта. Якщо відправлення немає в Німеччині, то воно буде відрізнятися від залізничного поїзда.
Окрема альтернатива – це залізниця для польського керма. Напів -комод завантажений у DNIEPER або Nikopol, вивантажений у рульове управління, також є сортування продуктів для клієнтів, а звідти автофур я доставляється до кінцевого пункту призначення.
“Саме для другого варіанту (від’їзд у підлозі -доріжки) ми проводимо експерименти для розробки пакету, який може протистояти осаду та підтримувати якість труб”, -сказав Анікін.
Слід зазначити, що в першій версії впровадження вантажних автомобілів на залізничних платформах проводиться контейнерний термінал. Термінал у Німеччині, який обробляє потяг контрагентів, розташований у місті Форст і володіє Lion Group.
Український термінал використовує спеціалізовані платформи та системи, які дозволяють завантажувати будь -яких напівпричепів. Перевантаження здійснюється за допомогою двох річок, оснащених спеціалізованими ручками – комбінацією. Сьогодні це єдиний термінал в Україні, звідки мелодії вже регулярно відлітають.