
Українська промислова компанія “Interpipe” має будь -яку можливість задовольнити потреби українських споживачів з дефіцитною залізничною продукцією, зокрема, центерами управління колесами для локомотивів та деякими типами приміських електричних поїздів. Про це в інтерв’ю з публікацією Сцена Технічний директор залізничного підрозділу компанії Олександр Рослік.
“Раніше ці дефіцитні продукти протягом багатьох років виробляються підприємствами, розташованими у східних регіонах нашої країни, які зараз враховують поточні обставини або не працюють або не знаходяться в зоні військових операцій”, – сказав він, додавши, додавши Ця інтерпфія ще в середині 2000-х років, виробництво та постачання центрів зозулі великої рогатої худоби діаметром від 905 до 1073 мм для різних рухомих локомотивів у таких країнах, як Індія, Узбекистан, Балтії та інші. Зараз потреба в колісних центрах для України.
«Технологія промислових колісних центрів базується на процесі переробки металів і є більш сучасною, ніж технологія для виробництва центри, що складаються з коліс. Використовуючи технологію Cathane, це покращує якість продукції та їх продуктивність. <…> Було встановлено, що металевий металевий метал набагато менш забруднений неметалічними включеннями порівняно з металевими центрами, мікроструктура основних центрів є більш однорідними, механічні характеристики металевих центрів вище, ніж у литі. Таким чином, надійність та довговічність колісних центрів в експлуатації залежать від комплексу властивостей та показників якості, яку вони надаються у виробничому процесі », – сказав Олександр Рослік.