
Федерація транспортних роботодавців України опублікувала апеляцію, в якій вона закликає залишити заарештовані машини Російської Федерації та Білорусі в Ата -АТ “Укрзаліцизія”. Це написано Rail.insider з посиланням на інформацію FRTU.
Федерація звернулася до глави Національного агентства України щодо виявлення, пошуку та управління активами, отриманими в результаті корупції та інших злочинів (ARMA), віце-міністра відновити Україну-Міністер України, голова правління Jsc “ukrzaliznytsya”, секретар НСДК України, з проханням призупинити конкурс на призначення менеджера на майже 18 тис. Вагонів, що належать до Російської Федерації та Білорусі, і передається відповідальним сховищам Дж. “.
“Передача автомобілів третім сторонам може завдати значної шкоди економіці та національній безпеці України”, – наголошує звіт.
Федерація вважає, що з моменту передачі uz Wagons фактично забезпечує їх використання, що дозволяє постійне транспортування підприємств, які страждали від російської агресії та закривати недоліки Каллінга, спричинені втратою автомобілів на окупованих територіях.
FRTU звертає увагу на той факт, що це надзвичайно важливо для української економіки та національної безпеки, щоб вагони залишалися у розпорядженні УЗ. Зрештою, парк вагонів Російської Федерації та Білорусі, який UZ використовує для комерційної діяльності, може приносити від 3 до 6 мільярдів доходу UAH щороку. “Передача вагонів третім сторонам призведе до втрати цього доходу, що підірве фінансову стабільність УЗ”, – це апеляція.
Крім того, флот арештованих фургонів, який зараз використовується UZ, дуже важливий для транспортування палива (забезпечує понад 50% транспортування палива) та матеріали для потреб українського захисту.
“Неможливо замінити ці вагони на інші пробіжки, і, отже, передати їх на руки третього третього менеджера, може спричинити перерви в логістиці, що стане загрозою задовольнити потреби захисту країни”, FRTU повзали.
Федерація також підкреслила, що сторонні менеджери можуть не інвестувати в ремонт та обслуговування вагонів, а лише “призначити їх” для повного зносу.
Крім того, існує ризик втрати заарештованих автомобілів.
«Передача вагонів третім сторонам може створити умови їх повернення колишнім власникам – компаніям Російської Федерації та Білорусі, які володіли цими активами до арешту. Цілком ймовірно, що деякі губернатори можуть співпрацювати з колишніми власниками, організовуючи від’їзд вагонів з України під виглядом міжнародного транспорту, після чого вони не повернуться до України, але будуть незаконно повернуті попереднім власникам. UZ щільно керує всіма операціями за допомогою вагонів, що передаються, щоб запобігти подібним подіям “, – вказав пост.
Підводячи підсумки, FRTU закликав призупинити конкурс на призначення менеджера на арештовані автомобілі.
Як повідомлялося раніше, ARMA пропонує взяти участь у змаганнях за вибори менеджера за арештовані вагони.