
Нова Toyota BZ7 стане першою моделлю бренду з електричною платформою Chinia Development та власною системою Huawei.
На День Toyota Technology 2025 в Китаї виробник автомобілів Toyota представив ряд технологічних інновацій та розкрив плани щодо більш глибокої інтеграції штучного інтелекту та електрифікації в свої моделі, повідомляє Каркас. Центральним моментом була презентація нової архітектури електромобілів, а також підтвердження стратегічного партнерства з китайськими технологічними гігантами Хуавей та Сяомі.
Компанія оголосила про дві нові платформи для електромобілів: одна з них зосереджена на моделях довжиною до 5 метрів, а другий – на великих автомобілях до 5,3 метра. Обидва сумісні з повністю електричними, гібридними та транспортними засобами з підвищеним запасом.
Першою моделлю, яка буде побудована на новій електричній платформі для великих моделей, буде електричним седаном Toyota BZ7 – майбутнім флагманом бренду в Китаї. Очікується, що він надійде у продаж у першому кварталі 2026 року і стане більш доступною альтернативою моделі Tesla S. Її приводна електростанція від Huawei об’єднана електродвигуном, інверторним та контрольним блоком в єдиний модуль, і в кабіні буде встановлена мультимедіа Multimedia System. Наявність датчика LIDAR вказує на готовність моделі для автономного водіння.
Особлива увага приділялася розробці інтелектуальних систем. GAC Toyota розробляє нову електронну архітектуру, яка підтримає нове покоління систем для надання допомоги водієві та “розумному” кабіні. Згідно з планами, до 2026-2027 рр. Голосовий помічник у салоні перетвориться на «турботливого дворецького», і вже в 2028 році-«симбіотичного партнера», здатного інтуїтивно реагувати на емоції водія.
Крім того, Toyota співпрацює з Xiaomi для введення мультимедійних рішень та комунікацій між передніми та задніми пасажирами через побудовані екрани та камери. В майбутньому моделі GAC Toyota отримають “інтелектуальне цифрове шасі”, яке в режимі реального часу адаптує параметри підвіски до дорожніх умов, використовуючи електромагнітні амортизатори та пневматичну систему з подвійними камерами – подібними до тієї, яку пропонує Tesla.
У той же час, GAC Toyota планує розширити використання штучного інтелекту не тільки в автомобілях, а й у галузі виробничих технологій, контролю якості та логістики. Досі невідомо, чи будуть ці технології з’являтися за межами Китаю чи залишатись ексклюзивними для місцевого ринку.
Нагадаємо, що раніше повідомлялося, що наступний Suzuki Cross буде заснований на Toyota Rav4.
Попит на автомобіль з Китаю серед українців зростав на 70%
Новини від Кореспондент.net У Telegram та WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespententnet І WhatsApp