
Національне агентство з виявлення, розслідування та управління активами, отриманими від корупції та інших злочинів (ARMA), які слід забрати з Укрзалізи і переводити до управління 18 000 вагонів, які раніше належали Російській Федерації та РБ. Тим не менш, це рішення може бути шкідливим для Укрзалізисії та всієї екомії, – каже Володимір Хусак, генеральний директор Федерації роботодавців транспорту.
«Зараз ці автомобілі використовуються для обслуговування економіки України. Вони працюють над економікою України, і вони приносять Укзалізню, і, відповідно, держава, дохід. Це близько 3 мільярдів грівністів на рік », – сказав Гас.
Якщо ці вагони будуть передані зовнішньому управлінню, також існує ризик, що інша компанія буде запланована з попередніми власниками вагонів, і, таким чином, Україна втратить контроль над ними, сказав експерт. «Тому ми вважаємо, що Арма суто формально. Він повинен звернутися до кабінету міністрів, щоб розробити механізм, щоб провести ці автомобілі Ukrzaliznytsia поза конкуренцією. Не повинно бути незрозумілих фірм. Це великий ризик! І це важливо для Укзалізиці та економіки України », – підсумував Гусак.
Раніше Арма обрала менеджера на 3 тис. Заарештованих вагонів компанії, які не мають досвіду у вагоні. Він заплатить державу за станцію Wagon 34 UAX на день – хоча ринкова ставка напівпродуктової прибутковості становить 450 UAH/добу, і танки – понад 1000 доларів на день. Наразі агентство готується до кваліфікаційного конкурсу менеджера на 18 000 вагонів.
У свою чергу, директор Центру транспортних стратегій, Сергій Вовк заявив, що Арма повинна залишити заарештовані фургони в департаменті Укрзізиції: це дозволить UZ забезпечити інтереси українських перевізників та покращити експлуатацію залізниці.